Kezdőlap

Friss hírek

Fontos hírek

Felkapott

Menü

Dollár
366,53 Ft
Euró
392,15 Ft
Font
457,95 Ft
Bitcoin
63,150 $

Kirúgta az ügyfélszolgálaton dolgozók többségét, chatbottal helyettesítette őket

Elmondása szerint idővel mindenki az ő példájukat fogja követni, de talán mégsem kellett volna eldicsekednie ezzel az interneten.

Fotó: Unsplash
Ázsia

Koós Alexandra

Szerkesztő

Suumit Shah, a Dukaan nevű, indiai székhelyű e-kereskedelmi platform 31 éves vezérigazgatóját sokan kritizáljak amiatt, hogy az ügyfélszolgálaton dolgozó alkalmazottainak 90%-át kirúgta, majd egy mesterséges intelligenciával működő chatbottal helyettesítette őket.

„Idővel mindenki ezt fogja csinálni, nem csak mi. Bár azt el kell ismernem, hogy talán túlságosan őszinte voltam, amikor megosztottam mindezt a Twitteren” Soron kívül Csak pár gomolyfelhő zavarhatja meg a szombati napsütést, 23 fok is lehet napközben

– fogalmazott.

Majd azt is hozzátette, hogy ez a drasztikus leépítés egy nehéz, de szükséges döntés volt, mivel a cég nem állt túl jól anyagi szempontból. Most azonban havi 100 dollárból fedezni tudja az ügyfélszolgálat költségeit, vagyis ebből a szempontból mindenképp megérte változtatni.

Ám állítása szerint nem csak neki, hiszen a chatbotnak köszönhetően 1 perc 44 másodpercről nullára csökkent az ügyfelek várakozási ideje az első válaszra, a megkeresések teljes ügyintézési ideje pedig 2 óra 13 percről csupán 2 perc 13 másodpercre esett – írta az Origo a Futurism beszámolója alapján.

Az egyelőre nem világos, az ügyfelek mennyire elégedettek a chatbottal, ám olyan is volt, aki inkább lemondta a prémium előfizetését, miután nem tudott dűlőre jutni a technológiával. „Próbáltam többször is módosítani a kérdéseimen, hátha úgy jobban megérti, mit szeretnék, de nem kaptam rendes válaszokat. Ettől frusztrált lettem és inkább feladtam” – mondta.

Ősi csillagot fedeztek fel a Tejútrendszeren kívül, új távlatokat nyit az űrkutatásban

Minél idősebb egy csillag, annál több alkotóelemből áll, ám a megfigyelésük ritkaságszámba megy.