Két kisfiú több mint 70 millió forintot keresett találmányával a pandémia alatt
A két ifjú amerikai gyermek, Ayaan és Mickey Naqvi egy kellemetlen élmény miatt kezdtek el azon gondolkodni, hogyan lehetne megoldani a karácsonyi díszek biztonságos elhelyezését a karácsonyfán.
A két ifjú amerikai gyermek, Ayaan és Mickey Naqvi egy kellemetlen élmény miatt kezdtek el azon gondolkodni, hogyan lehetne megoldani a karácsonyi díszek biztonságos elhelyezését a karácsonyfán.
A két kisfiú épp karácsonyfájukat díszítették, mikor kedvenc díszük leesett a fáról és összetört. Ekkor kapták az ihletet, hogy megalkossanak egy olyan eszközt, mely biztosítja, hogy a díszek ne csússzanak le a karácsonyfáról.
A találmányt Díszhorgonynak nevezték el, az apró akasztó pedig azt a célt szolgálja, hogy alulról és felülről is ráerősítse a karácsonyi díszeket a fenyőágakra. A projektet a két ifjú meg is valósította tavaly, egy iskolai feladat keretében, a szülők és a tanárok hatalmas érdeklődésére pedig el is indították vállalkozásukat, a találmány forgalmazására.
Hihetetlen, de a gyerekek önállóan tervezték meg és szabadalmaztatták ötletüket, majd megalkották a webshopjukat, és ők számították ki a haszonkulcsot, továbbá készítettek piaci elemzést az eladásokról.
Tavaly egy helyi karácsonyi vásáron az első hat órában 1000 dollárnyi terméket értékesítettek, ekkor határozták el, hogy belevágnak a Díszhorgony szélesebb körű forgalmazásába. A gyerekek találmányát a helyi Good Morning America reggeli show is felkapta, így az eladások gyorsan az egekbe szöktek – írja a CNN.
Ayaan és Mickey alig egy év alatt több mint 250 ezer dolláros (72,9 millió forint) bevételt ért el a találmánnyal, az össznyereség 10 százalékát pedig helyi állatmenhelyek számára ajánlják fel.
A két fiú lenyűgöző eredményt ért el a karácsonyi díszeket helyén tartani hivatott apró találmánnyal, főleg a pandémia idején, ugyanis a fiúk egy rég nem látott gazdasági válság közepén is sikerre vitték vállalkozásukat.