Érdemes frissíteni: teljesen megújul a Spotify felülete
A cég alapító-vezérigazgatója szerint a frissítéssel egy teljesen új kezdőlap érkezik, amit az alapoktól gondoltak újra, még több interaktív tartalommal.
A Mashable beszámolója alapján a Spotify úgy döntött, jelentős változtatásokat eszközöl a kezdőlapját illetően, ahol a hagyományos albumborítók helyett ezentúl vizuális formában lesznek elérhetők a tartalmak, hasonlóan a TikTokhoz és az Instagramhoz.
Daniel Ek, a Spotify alapító-vezérigazgatója a CBS-nek adott interjújában kiemelte, miszerint a frissítéssel egy teljesen új kezdőlap érkezik, amit az alapoktól gondoltak újra, még több interaktív tartalommal.
Ez azt jelenti, hogy vertikális felületek lesznek, amelyek előzetest mutatnak az előadók tartalmaiból, akik az egész képernyőt kitöltő videókat is készíthetnek ezekhez, de más videós tartalmakkal is találkozhatnak a felhasználók, amelyek szintén a kedvenc előadóiktól származnak.
Nem kell sokat várni az újdonságokra
Mindemellett a svéd vállalat megerősítette, hogy már a videós podcastok irányába is nyit, vagyis új konkurenciája lehet a YouTube-nak, ami mindeddig szinte kizárólagos platformja volt az ilyen tartalmaknak – írta a hvg.hu.
Végül azt is közölték, hogy partnerségre lépnek a Patreonnal, amelynek keretein belül az alkotókat közvetlenül lehet majd támogatni, de az említett platformra feltöltött tartalmak is elérhetőek lesznek a Spotify-előfizetőknek.
Jó hír, hogy az újdonságokra nem kell sokat várni, hiszen a szerencsésebbek már most hozzáférhetnek, de a többieknek sem kell aggódniuk, mert néhány héten vagy hónapon belül náluk is elérhető lesz, így érdemes gyakran lecsekkolni, van-e már frissítés az alkalmazáshoz az App Store-ban vagy a Play Áruházban.