Félmillió dollárt adományozott a Gucci az UNICEF-nek a koronavírus-vakcinák disztribúciójának megsegítésére
A francia Kering divatcsoport által birtokolt olasz luxus divatmárka 500 ezer amerikai dollárral segíti meg a rászorulókat, így a fejlődő országok többségébe ingyen juthat el a COVID-19 elleni védőoltás.
A francia Kering divatcsoport által birtokolt olasz luxus divatmárka 500 ezer amerikai dollárral segíti meg a rászorulókat, így a fejlődő országok többségébe ingyen juthat el a COVID-19 elleni védőoltás.
A Gucci bejelentette, hogy az 500 ezer dolláros adományon kívül egy külön kampány keretein belül 100 ezer dollárt fognak átutalni az ENSZ Gyermekalapjának. Ebbe az adománygyűjtésbe bárki bekapcsolódhat december 5. és 26. között, a pénzügyi támogatásokat a gucci.benevity.org/community linkre kattintva küldhetik el a jótékonykodók.
Az ENSZ a WHO és a GAVI vakcinacsoport által kezdeményezett COVAX-program kapcsán gyűjt, melynek fő célja a koronavírus elleni védőoltások eljuttatása lesz a szegényebb sorsú országok részére. A COVAX-ot mindezidáig 2 milliárd dollár támogatták különböző szervezetek és kormányok.
A Guccitól származó pénzt főként tesztkészletek vásárlására, valamint a vakcinák tárolásához és szállításához feltétlenül szükséges fagyasztók és edények beszerzésére fordíthatják majd.