Kezdőlap

Friss hírek

Fontos hírek

Felkapott

Menü

Dollár
363,24 Ft
Euró
389,02 Ft
Font
454,67 Ft
Bitcoin
57,813 $

Nagyon sokat számít a munkavállalóknak a céges cafeteria, jobban mint korábban

Az OTP Bank friss felmérése szerint a munkavállalók a munkahely választás során nagyobb arányban döntenének elsődlegesen az alapbér és a béren kívüli juttatások alapján, mint a korábbi években.

Fotó: MTVA/Bizományosi: Róka László
Gazdaság

Borbély Fanni

Szerkesztő

Az OTP Bank kedden osztotta meg az MTI-vel legfrissebb felmérésének eredményeit, mely szerint a vállalatok béren kívüli juttatásai jelentős szerepet játszanak a munkahellyel való elégedettségben, az évi nettó 300 ezer forintos cafetéria az a lélektani határ, amellyel „markánsan elégedettebbek” a munkavállalók.

Az OTP Bank harmadik alkalommal elkészült cafetéria kutatásában válaszadók közel fele (49 százalék) azt jelezte, hogy elégedett a munkahelyével, de ez az arány 76 százalék azok között, akik saját elmondásuk szerint jó cafetéria csomagban részesülnek. A felmérésből az is kiderült, hogy a munkavállalók a munkahely választás során nagyobb arányban döntenének elsődlegesen az alapbér és a béren kívüli juttatások alapján, mint a korábbi években. Soron kívül Rendkívüli üzemanyagár-változás került bejelentésre

A válaszadók szerint a választásban továbbra is az alapbér a legfontosabb szempont (65 százalék), ezt követik a béren kívül juttatások 32 százalékkal. Az is kiderült, hogy a munkavállalók szempontjából a juttatások relevanciája, személyre szabhatósága mellett a rugalmasság, hasznosság és választhatóság is lényeges szempont.

A pénzintézet által megkérdezettek körében a SZÉP-kártya a legnépszerűbb béren kívüli juttatási forma: a válaszadók háromnegyede sorolta a három legfontosabb szempont közé az elfogadóhelyek számát, 47 százalék számára pedig ez a legfontosabb. Ugyanakkor érdekesség, hogy az elfogadóhelyi hálózat mérete mellett minden egyéb szempont csak másodlagos.

A kibocsátó megbízhatósága ugyanis 10 százalék, a mobilalkalmazás elérhetősége pedig 9 százalék számára volt lényeges a felmérés szerint. A 1600 fős, 18-59 év közötti munkavállaló bevonásával készült reprezentatív kutatást az NRC Marketingkutató és Tanácsadó Kft. végezte augusztus és szeptember között.

Tarlós Vitézyről: elég nagy arc kell ahhoz, hogy valaki ilyen nyilatkozatokat tegyen

Budapest volt városvezetője őszinte véleményt fogalmazott meg az egykori BKK-vezért illetően.