Látványos változtatást eszközöl a Metro
Miután a Metro vásárlói egyre nagyobb figyelmet fordítanak az egészséges élelmiszerek beszerzésére, a vállalat egy új megoldás mellett döntött, s bevezetik a „nyolcpolcos” megoldást.
A magyar Metro-áruházakban a tavaly évben összesen 24 százalékkal nőtt az egészséges életmódot folytató vásárlóknak szánt termékek forgalma, mely idén március végén elérte a tavalyi év forgalmának 60 százalékát.
A megnövekedett kereslet miatt a vállalat a kínálat bővítése mellett döntött: megduplázta termékeinek számát, így ezentúl 8 polcnyi területen a friss zöldségek,gyümölcsök, a bio- és mentes ételek, a növelt fehérjetartalmú és a funkcionális termékek, a növényi alapú „helyettesítő”, a csökkentett cukor- és sótartalmú termékek egyaránt megtalálhatók.
A hazai gyártók aránya ebben a termékkategóriában 55 százalékra növekedett, az ismert magyar márkák mellett pedig szerencsére egyre nagyobb szeletet hasítanak ki a piacból a hazai kistermelők – írja a Napi.