Coca-Cola: eladó nélküli kisboltokat nyitnak Magyarországon
A magyarországi Coca-Cola célja, hogy az elkövetkezendő 3 évben 15 ilyen egységgel rendelkezzenek.
A Coca-Cola belép a hazai kiskereskedelmi piacra, és boltot nyit, ráadásul eladó nélküli üzletet, ami egyelőre a Yettel-székházban érhető el – jelentette be a vállalat a Kende Retaillel együtt tartott január 29-i sajtóeseményen, amelyen a Pénzcentrum is részt vett. A beszámoló szerint a boltok úgy néznek ki, mint egy nagy italautomata, amelyben étel is kapható.
A cikkből kiderül: a magyarországi Coca-Colának az a célja, hogy az elkövetkezendő 3 évben 15 ilyen egységgel rendelkezzenek, erre a beruházásra pedig 250 millió forintot szánnak. A cég Európában 29 országban van jelen – a mostani boltnyitás így cégcsoportszinten is az első.
De Pénzcentrum szerint a sajtóeseményen elhangzott az is, hogy a vásárlást kamerák figyelik, bár a kamerák az emberek arcát nem látják, nekik a vásárlók inkább színes pontok. A cég leginkább mikroboltokban és kisebb konténerüzletekben gondolkozik egyébként, aminek leginkább költséghatékonysági szempontból van jelentősége.
A Yettel szerint azért volt fontos számukra a bolt székházukba hozása, hogy „azokon a napokon, amikor nincs konyha vagy a büfé már bezár, a kollégák számára legyen egy elérhető bolt, ahol nem csak üdítőt, de élelmiszert is tudnak vásárolni” – írják.
Korábban arról is beszámoltunk, hogy decemberben nyitotta meg kapuit Budapest legnagyobb Aldi üzlete. A helyszínen nyitási kedvezményekkel és más izgalmas újdonságokkal is várták a vásárlókat. Míg a Shein tisztázta, hogy semmi közük a Sugárban tavaly év végén nyílt pop-up üzlethez.