Bennfentes: a GTA 6 szuper fejlett fizikával érkezik
Noha eddig jóformán csak pletykákat kaptunk, ezúttal egy olyan videó is érkezett egy bennfentestől, mely ha ténylegesen megvalósul, akkor a rajongók leborulnak a fejlesztők előtt.
Vészesen közeleg a március, s bár idén sem volt hiány a temérdek GTA 6 szivárgásból és pletykából, még mindig nem kaptunk semmi kézzelfoghatót, vagy érdemleges információt az egy évtizede készülő játékról. Jelenleg ugyanis rejtély övezi a GTA 6 megjelenési dátumát, de még egy apró teasert sem kaptunk.
Ehelyett megszámlálhatatlan apró infómorzsát szivárogtattak, például utalásokat arra, hogy hogyan fognak működni az online funkciók, ám most talán ténylegesen betekintést nyerhetünk a Rockstar Games fejlesztői munkájába: kiderült ugyanis, hogy min dolgoznak a víz fizikája kapcsán.
Ha megnézzük a GTA 5 vizeit, már most kifejezetten realisztikusnak hat a korabeli játékokhoz képest, egy bennfentes szerint pedig olyan látványvilágot fog alkalmazni a fejlesztőcsapat, amit a filmekben is láthatunk: egy előre renderelt effekthez hasonlít.
A GTA 6 állítólag ugyanis az új Rage 9 grafikus motorral fog dolgozni, mely az Nvidia WaveWorks 1.0 és 2.0-hoz hasonló effekteket próbál majd előállítani – melyek jellemzően túl processzorigényesek ahhoz, hogy valós időben működjenek. Ehelyett a legtöbb videójáték csak a víz felszínének vázas szimulációját használja, ami a korábbi hardverekkel az egyetlen praktikus megoldásnak számított.
A GTA egyik szivárogtatója, Aleix Venturas szerint épp ez vezetett ahhoz, hogy a Rockstar egy 20 fős csapatot állított össze, hogy a GTA 6 új vízfizikai rendszerén dolgozzon. Íme az állítólagos bizonyíték: