Az MI által személyre szabott reklámokkal árasztja el platformjait a Disney
Leginkább a hirdetőknek lehet ez jó, na meg persze a Disney-nek, amely nagyot kaszálhat a fejlesztéssel.
A „Disney’s Magic Words” névre hallgató, mesterséges intelligencia által vezérelt megoldást a Disney+ és a Hulu platformokon vezetik be, legfőbb célja pedig az lesz, hogy személyre szabott hirdetéseket jelenítsen meg a felhasználóknak az eddiginél jobb elérési arányok érdekében.
Leginkább a felhasználó által nézett tartalmakat, azok hangulati elemeit, valamint az azokkal összekapcsolható termékeket veszi majd figyelembe a mesterséges intelligencia, amivel még konkrétabb célközönséget képes elérni a Disney – számolt be róla a Cybernews.
Mindezeket különböző címkék szerint rendezi az MI, melyek alapján hatékonyan feltérképezhetik az igényeket. „Ezek a varázsszavak szó szerint képesek lesznek a fogyasztók érzelmeihez kapcsolódni” – fogalmazott Geoffrey Calabrese, az Omnicom Media Group befektetési igazgatója.
Az Omnicom egyike annak a hat globális reklámcégnek, amelyek részt vesznek a reklámtermék tesztjében. A Disney pedig nem véletlenül próbálkozik ezzel, hiszen az előfizetők fele a platformjaik reklámalapú változatát választja, így spórolva a folyamatosan dráguló „reklámmentes” előfizetési csomagokon.