Kezdőlap

Friss hírek

Fontos hírek

Felkapott

Menü

AKTUÁLIS

AKTUÁLIS

Félrement az online rendelése az anyukának a Temun, nem akart hinni a szemeinek

Félrement az online rendelése az anyukának a Temun, nem akart hinni a szemeinek

Félrement az online rendelése az anyukának a Temun, nem akart hinni a szemeinek
Shutterstock/Illusztráció

Egy új-zélandi édesanya, Courtney Couper különleges, személyre szabott pólót rendelt fiának a Temu online piactérről, ám a végeredmény minden várakozását felülmúlta – és nem a jó értelemben.

A 3,96 fontért (kb. 1800 forint) vásárolt ruhadarab elejére a fiú nevét kérte, a hátulját pedig üresen szerette volna hagyni. A rendelés leadásakor azonban a rendszer mind az elejére, mind a hátuljára vonatkozó mező kitöltését megkövetelte.

A cikk a videó után folytatódik

Courtney ezért a hátoldalhoz egy rövid, a gyártónak szánt üzenetet írt: „Kedves eladó, nem szeretném, ha bármi kerülne a hátoldalra. Szeretném, ha a póló hátulja üres maradna. Köszönöm.”

A nyomda azonban félreértette az instrukciót, és a megjegyzést hatalmas betűkkel rányomtatta a póló hátuljára. Courtney így emlékezett vissza: „Amikor írtam az üzenetet az eladónak, magamban még nevettem is, hogy képzeljük el, ha ezt nyomtatnák rá a hátára. Soha nem gondoltam volna, hogy tényleg megteszik; azt hittem, a kérésem teljesen egyértelmű.”

Ilyen nincs, de mégis van

Bár elsőre csalódott volt, végül inkább mulatságosnak találta a helyzetet: „Még mindig megvan, inkább viccből. A fiam otthon hordhatja.” A hibát jelezte a Temu ügyfélszolgálatának, akik visszatérítették a majdnem 4 fontos vételárat – osztotta meg a sztorit a Mirror.

Courtney hozzátette, az eset nem vette el a kedvét a platformtól: „Imádom a Temut. Sok személyre szabott terméket rendeltem már, és mind nagyszerű volt, de valószínűleg elkerülném az olyan egyedi rendeléseket, ahol az elejét vagy a hátát üresen szeretném hagyni. Nem hiszem, hogy valódi ember olvassa a rendeléseket; biztosan egy gép.”

Az édesanya figyelmeztette a többi szülőt, hogy legyenek óvatosak a személyre szabott termékek rendelésekor, mert könnyen előfordulhat, hogy egy félreértésből olyan végeredmény születik, ami ugyan használható, de inkább nevetést, mint elégedettséget vált ki.