Kezdőlap

Friss hírek

Fontos hírek

Felkapott

Menü

AKTUÁLIS

AKTUÁLIS

Sírva és traumatizáltan tért haza egy 31 éves anyuka, soha többé nem repül az easyJettel

Sírva és traumatizáltan tért haza egy 31 éves anyuka, soha többé nem repül az easyJettel

Sírva és traumatizáltan tért haza egy 31 éves anyuka, soha többé nem repül az easyJettel
Shutterstock

A fiatal édesanyának nagyon elege lett a légitársaságból.

Egy londoni édesanya, Jodie Weston azt állítja, hogy sírva és „traumatizáltan” tért haza, miután az easyJet törölte a hazafelé tartó járatát, és emiatt – saját szavai szerint – „négy napra Cipruson ragadt”. A 31 éves nő július 6-án, a larnakai repülőtéren szembesült azzal, hogy a Párizsba tartó járata indulása előtt két órával törlésre került.

A cikk a videó után folytatódik

Azt mondja, a légitársaság munkatársai ekkor még azt ígérték, hogy „minél előbb hazajuttatják az utasokat, és addig szállodát biztosítanak számukra”. Ám amikor a beszállókaputól kivezették őket a csomagfeladási területre, Jodie állítása szerint a személyzet közölte: „valójában nem tudnak segíteni, használni kell az easyJet alkalmazását”.

A nő – aki egy zenei fesztivál fellépőjeként érkezett Ciprusra – elárulta, hogy más utasoktól tudta meg: a következő londoni járatra csak négy nappal későbbre kaptak helyet. Jodie az easyJetet azzal vádolta, hogy „nem érdekli őket semmi”, mivel szerinte sem kártérítést, sem étkezési utalványt, sem szálláskeresési segítséget nem kaptak.

Betelt nála a pohár

Végül saját költségén, 180 fontért foglalt szállodát, majd másnap egy 270 fontos Wizz Air-járattal repült haza – összesen 450 font (207 ezer forint) kiadással. „Robotok mögé bújnak az alkalmazásban”, és hozzátette, a történtek után soha többé nem repülne az easyJettel.

Az easyJet bocsánatot kért Jodie „kellemetlenségéért”, és elismerte, hogy telefonon azért nem tudtak segíteni neki, mert nem ő volt a foglalás eredeti kezdeményezője – noha a jegyen az ő neve szerepelt. A légitársaság a késést a légiforgalmi irányítás korlátozásaival magyarázta, amelyek miatt a személyzet elérte a maximálisan engedélyezett munkaidejét.

„Nem említettek semmit arról, hogy állnák a szállást vagy bármi mást. Van egy kétéves gyermekem és munkám, nem maradhatok négy napig Cipruson.” Megjegyezte, egyedül volt, sírt, és „senkit nem érdekelt a repülőtéren, egyszerűen borzalmas helyzet volt”.

A nő kártérítési igényét a légitársaság először elutasította, de az easyJet mostanra közölte: megtérítik a költségeit, ugyanakkor a járattörlésért nem jár kompenzáció, mivel az a társaság szerint rajtuk kívül álló okból történt.