Kezdőlap

Friss hírek

Fontos hírek

Felkapott

Menü

AKTUÁLIS

AKTUÁLIS

Már a fogyasztóvédelmi hatóság is vizsgálja a Temu új magyarországi futárcégét

Már a fogyasztóvédelmi hatóság is vizsgálja a Temu új magyarországi futárcégét

Már a fogyasztóvédelmi hatóság is vizsgálja a Temu új magyarországi futárcégét
Liner.hu

Mindez azután történt, hogy panaszáradat öntötte el a közösségi médiát a cég megbízhatatlanságával kapcsolatban.

Mint ismert, a Temu magyarországi futárszolgálata, az iMile Hungary több panaszt is kapott az online felületein olyan vásárlóktól, akik kifogásolták csomagjaik kiszállítását. Többen állították, hogy csomagjaik késve, vagy egyáltalán nem érkeztek meg, esetleg olyan körülmények között történt meg a szállítás, ami veszélyezteti a csomag tartalmának minőségét. Az Economx egyik olvasójának leveléből pedig kiderül: ő két kiszállítási kísérlet után vesztette el csomagját.

A cikk a videó után folytatódik

A Temu mesterséges intelligencia robotja intézkedett, és elindították a visszatérítést. A futárcég marketing vezetője szerint cégük mindent megtesz annak érdekében, hogy magasabb színvonalú szolgáltatást nyújtson, és kezelje a hiányosságokat – teszik hozzá. Kiemelik: most azonban a cég ígéretei ellenére vizsgálatot indított a Nemzeti Kereskedelmi és Fogyasztóvédelmi Hatóság (NKFH) az iMile-lal szemben.

Ha a vizsgálat során az NKFH jogszabálysértést tapasztal, más hatóságokkal együttműködve súlyos lépéseket tesz annak érdekében, hogy ne sérüljenek a fogyasztók jogai. A fogyasztókat arról tájékoztatták: panasz esetén fordulhatnak a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatósághoz, az NKFH-hoz, és a fogyasztóvédelmi hatóságként eljáró kormányhivatalokhoz is – jegyzik meg.


Ebben a cikkben arra tértünk ki, hogy az Amazon új online áruházának, a Haulnak az indulása új színt vihet az európai e-kereskedelmi piacra – a platform már próbaüzemben működik az Egyesült Királyságban, s hamarosan más európai országokban is elérhetővé válhat, akár már az év végéig Magyarországon is.