Végleg megszűnik a legendás kávémárka, ez veszi át a helyét
Eltűnik a boltok polcairól a magyarok körében jól ismert Tchibo Family kávé. A népszerű darált kávéval a jövőben már nem a megszokott formában találkozhatunk az élelmiszerüzletekben.
A Tchibo Family, amely jó ideje a magyar vásárlók egyik legnépszerűbb és legismertebb kávéja volt, hamarosan eltűnik a boltok polcairól. A jellegzetes sárga csomagolásról ismert termék brandje megszűnik, helyét az Eduscho Family veszi át. A változás oka, hogy a Tchibo megújítja kávémárkáit: a cég a százéves múlttal rendelkező Eduscho brand alá helyezi át a terméket.
Fontos hozzátenni: bár a csomagolás megújul, a darált kávé receptúráján nem változtatnak, tehát továbbra is a megszokott ízt kapják majd a vásárlók – írta meg a Mindmegette.hu. A cikkben felidézik: az Eduscho márka története 1924-re nyúlik vissza, amikor Eduard Schopf alapította, nevét is innen kapta.
Az 1990-es évek végén a Tchibo vásárolta meg, és azóta erős jelenléttel bír Ausztriában, Csehországban és Szlovéniában, de Magyarországon is sokan ismerik, ugyanis az aranyszínű csomagolású Wiener Extra kávé egyszerre fut még Gala és Eduscho márkanév alatt, és mindkettőt a Tchibo forgalmazza – jegyzik meg.
Korábban arról is beszámoltunk, hogy búcsút inthetünk az ikonikus, egykor Győrben gyártott keksznek. A cég október elején közölte, leállítják a gyártást, s nem is tervezik annak újraindítását. Mint írták, ennek hátterében az áll, hogy a magyar vásárlók már nem keresik az egyik legrégebb óta gyártott rágcsálnivalót, amellyel sokak kedvence, a kókuszgolyó is készül.