Címke nélküli, újrahasznosított PET-ből készült palackot hozhat forgalomba a Coca-Cola
A terméket elsősorban az e-kereskedelemben értékesítik majd, a 350 ml-es űrtartalmú italoknál.
Címke nélküli, 100 százalékban újrahasznosított PET-ből készült palackot hozhat forgalomba a Coca-Cola Japánban. A terméket elsősorban az e-kereskedelemben értékesítik majd, a 350 ml-es űrtartalmú italoknál, s a beszámoló szerint az új megjelenés Worldstar-díjat is érdemelt. A transpack.hu a worldstar.org-ra hivatkozva azt írja:
A címke eltávolításával nincs szüksége a palacknak sima felületre annak felragasztásához, ez pedig a palack tervezésében nagyobb rugalmasságot biztosít. Az új csomagolás reprodukálja a hagyományos kontúrpalack egyedi ívelt formáját, a márka logóját pedig megnövelt méretben, dinamikusan helyezték el.
A logó láthatóságát a kidomborodó és bemélyedő felületek dinamikus összhatása fokozza, a palack súlya ráadásul 2 grammal csökkent, így a szénsavas italok piacán jelenleg ez a legkönnyebb (21 gramm) – részletezik. Hozzáteszik: Japánban azt a fenntarthatósági célt tűzték ki, hogy 2030-ig az összes PET-palackot 100 százalékban visszaforgatható anyagokból állítsák elő.
Februárban egyébként arról is beszámoltunk, hogy hiába az észak-amerikai visszaesés, így is erős negyedévet produkált a Coca-Cola: a cég a vártnál magasabb bevételről számolt be a negyedik negyedévben. Míg ebben a cikkben arra tértünk ki, mi volt a vállalat válasza arra, hogy sokan utálják a Coca-Cola rögzített kupakjait.