Nagy változtatásra készülhet a YouTube, újabb tesztelés vette kezdetét
Mindent átvariálnak a YouTube új felületén, melyet az első kísérlet után most újból tesztel a Google.
Mint ismert, a YouTube hosszú évek óta folytatja kitartó kampányát, melynek részeként egyre több hirdetéssel árasztja el az oldalát, s a cél természetesen az, hogy minél több felhasználó Prémium előfizetésre váltson. Áprilisban pedig arról érkezett hír, hogy a cég talált még egy helyet, ahová újfent reklámokat lehet tenni.
Eddig, amikor megállítottunk egy videót, egyből az ajánlott tartalmak jelentek meg, hamarosan azonban itt is hirdetések lesznek, bár azt még nem lehet tudni, pontosan mikor. Az viszont már kiderült, ez a hirdetéstípus milyen felületen jelenik majd meg elsőként, ennek kapcsán ebben a cikkben számoltunk be korábban.
De a Google a múlt hónap közepén egy alapvető változtatást is elkezdett tesztelni a YouTube-on: egy teljesen átszabott felületet, ahol a videó a bal felső sarokba került, és alatta az ajánlott videók jelentek csak meg. A cím, a videó leírása, valamint a kommentek mind a jobboldali sávba kerültek át – részletezi a HVG.
A teszt mindössze pár hétig tartott, de pozitív vélemény nem sok érkezett róla, amely által arra lehetett gyanakodni, hogy biztosan el is vetik a dolgot, de a jelek szerint ez nem így van. A változtatás ugyanis ismét feltűnt számos felhasználónál, akik ezúttal sincsenek elragadtatva tőle – szúrta ki nemrégiben a 9to5Google.
Mint írják, egyelőre csak egy tesztről van szó, ezúttal sem tűnik széleskörű bevezetésnek a dolog, de az, hogy ismét vizsgálja a Google, azt jelentheti, hogy szándékukban állhat változtatni a YouTube felületén. A későbbiekben minden bizonnyal azt is megtudjuk majd, hogy valóban fognak-e nagyobb változtatásokat végrehajtani, s ha igen, pontosan mikor.