Újabb részletek láttak napvilágot Azahriah és a Tisza cipő közös kollekciójáról
A cég kereskedelmi vezetője szerint már tavaly októberben elkezdték a tervezést, amelyhez rengeteg saját ötlettel járult hozzá az előadó.
Mint azt már korábban megírtuk, Azahriah a Tisza cipővel együttműködésben egy limitált kollekciót dobott piacra, amely mindössze két napig volt kapható a cég Astorián található boltjában. „Történetünk eddigi talán legnagyobb kollaborációját szeretnénk bejelenteni Nektek. Több hónapnyi szervezés, sok száz kreatív órával a hátunk mögött ma rántjuk le a leplet AZAHRIAH tervei alapján készült közös munkánk eredményéről” – írta a Tisza cipő korábban.
Mint kiderült, a kollaborációból végül 600 darab készült, s az első vásárlók már a május 17-ei nyitás előtt megérkeztek az Astoriához. Voltak, akik 15 órán keresztül várakoztak az esőben, hogy megszerezzék az Azahriah-kollekció első darabjait. Úgy tudni, a sorban állók közül sokan nem fogják viselni a 49 ezer forintos cipőt, inkább a polcra teszik, míg mások egyfajta befektetésként tekintenek rá – írja az Index. Minik Géza, a Tisza Cipő kereskedelmi vezetője a Pénzcentrum videoblogjának, a CashTagnek arról beszélt, hogy a fiatal előadó rengeteg saját gondolatot vitt bele a tervezésbe.
Emellett rajzolt és videókat is küldött az ötleteiről. Elmondása szerint a közös tervezést tavaly október elején kezdték el, s könnyebbség volt, hogy mindannyian egy fehér-fekete kollekciót képzeltek el. Míg a 49 900 forintos árat vásárlóbarátnak nevezte, mivel szerinte alapjáraton egy „normál” Tisza-cipőt sem lehet 40 ezer forint alatt megszerezni. Minik Géza egyúttal hatalmas elismerésnek tartja, hogy Azahriah végül velük szerződött le, főleg úgy, hogy az énekes huzamosan tárgyalt nagyobb márkákkal.
„Idézőjelben ezt ’mi nyertük meg’ olyan szempontból, hogy magyarországi márkával társult össze, és szerintem ez ad egy óriási értéket ennek, szerintem ő ebben hisz, és ezt mi alapból nagyon díjaztuk. Mi két nappal ezelőtt publikáltuk az árakat. Én azt gondolom, hogy abszolút vásárlóbarát árakat akartunk kitalálni, és ezt Azival egyeztetve ő is így akarta. Tehát föllőhettük volna 100 ezerre a cipőt, mert valószínűleg akkor is elvitték volna” – fogalmazott a Tisza kereskedelmi vezetője.
A lap szerint alig néhány nappal a kollekció megjelenése után az interneten is árulni kezdték az Astorián megszerzett termékeket, s olyan is volt, aki a cipő eredeti árának duplájáért, 100 ezer forintért kínálta a limitált kiadású Azahriah cipőt. Korábban egyébként azt is megírtuk, hogy film készül Azahriah-ról, amelynek kapcsán egyelőre csak néhány apró részletet tudni. Később viszont megérkezett az első előzetes is az idén ősszel megjelenő alkotáshoz.