A Vodafone kompenzálja ügyfeleit a keddi leállásért
A szolgáltató közlése szerint a Vodafone TV szolgáltatás előfizetőit érintette leginkább a leállás.
Ahogy arról korábban is beszámoltunk, kedden teljesen összeomlott a Vodafone és a Telekom is, melynek következtében ügyfeleik nem tudta sem telefonálni, sem tévézni, sem pedig internetezni. A szolgáltatók később arról tájékoztattak, a gigaleállást egy váratlan áramkimaradás okozta. Az Economx megkeresésére a Vodafone Magyarország megosztotta, kompenzálni fogja a leállás által leginkább érintett ügyfeleit:
„A Vodafone Magyarország sajtóosztályán elmondták, hogy a Magyar Telekom Cloud & DataCenterben (Dataplex) bekövetkezett váratlan áramkimaradás miatt a bérelt infrastruktúrán nyújtott szolgáltatási területeken a Vodafone TV szolgáltatások helyreállítási ideje közel 24 órára nyúlt, amelynek oka a hirtelen áramkimaradás okozta, egymástól függetlenül jelentkező hibák feltárása és megoldása volt.
A január 2-3. közötti időszakban a Vodafone TV szolgáltatásban bekövetkezett szolgáltatáskimaradás kompenzációjaként a Vodafone Magyarország az érintett ügyfelek januári havidíjából 1000 Ft-ot jóváír, melyet a következő számlán érvényesít. Az érintett ügyfeleket sms-ben és számlalevelekben tájékoztatják a jóváírás részleteiről.”