A Diablo IV megjelenése előtt még vár egy stresszteszt a szerverekre
A játékot fejlesztő Blizzard sem ma kezdte: mielőtt még megjelenne a Diablo IV, egy stressztesztnek vetik alá a szervereket, hogy bírják a terhelést.
Már csak egy karnyújtásnyira van a Diablo IV megjelenése, a Blizzard pedig szemmel láthatóan mindent megtesz azért, hogy a gamerek a lehető legjobb játékélményben részesüljenek, már az indulástól. A felkészülés jegyében pedig a fejlesztők bejelentették a Server Slam elnevezésű utolsó tesztelési eseményt.
A SlashGear jelentése szerint a Server Slam a Blizzard közlése szerint május 12-én 12 órától egészen május 14-én 12 óráig fog tartani, az esemény célja pedig, hogy segítsen a Blizzardnak megerősíteni a szervereket és elkerülni a megjelenés napján felmerülő esetleges hibákat és kieséseket.
A Blizzard nagyon komolyan veszi a stressztesztet és minden Windows PC-n, Xbox Series X|S-en, Xbox One-on, PlayStation 5-ön és PlayStation 4-en játszó játékost meghívtak az eseményre. A Server Slam a Blizzard közlése szerint a platformok közötti játékot (cross-platform), valamint a konzolos játékosok számára a couch co-opot is lehetővé teszi.
A Server Slam ideje alatt a játékosok fő- és mellékküldetésekben, a World és Legion eventekben, valamint dungeon-fightokban vehetnek részt, miközben karakterük is fejlődik. Fontos megjegyezni azonban, hogy ahogy az a bétában is érvényes volt, a Server Slam ideje alatt is maximum a 20-as szintet érhetik el a gamerek.