Ilyen változások várhatók a Foodpanda név- és logóváltása mellett
Április 11-17. között jelenik meg a frissített alkalmazás, május elsején pedig elindul az új brand kampánya, de egy új, havi előfizetéses rendszert is bevezetnek.
Korábban beszámoltunk róla, hogy ismét nevet és logót vált a Foodpanda Magyarországon, így az emberek a Foodora néven fogják megtalálni a későbbiekben, s ennek kapcsán Radeczky Zoltán, a cég ügyvezetője is elmondott néhány dolgot.
Elmondása szerint nyolc országban egy időben újul meg a Foodora márka, amelyet stabil alapokra építenek, a névválasztás pedig nem véletlen, ugyanis ez egy angol és olasz szójáték eredménye (jelentése: „étel, most”), amit hosszú magánhangzókkal kell majd kiejteni.
Majd arra utalt, miszerint április 11-17. között jelenik meg a frissített alkalmazásuk, amely szintén a Foodora nevet fogja viselni, majd május elsején indul az új brand kampánya, illetve arra számít, hogy május végére már az összes futár az új névvel ellátott egyenruhát fogja viselni.
Mindemellett egy új, havi előfizetéses rendszert is bevezetnek Foodora Pro néven, s bár az áráról még nincs információ, azt azonban tudni lehet, hogy aki 2-3-szor rendel egy hónapban, annak biztosan megéri majd erre váltani – írta a Pénzcentrum.
Radeczky Zoltán szerint a kata-szigorítás és az üzemanyagárak emelkedése miatt ugrottak meg annyira az utóbbi időben a szállítási költségek, s minden egyes áremelés azt a célt szolgálta, hogy ezt a futároknak vissza tudják forgatni, de továbbra is szem előtt fogják tartani azt, hogy a magyar vevők rendkívül árérzékenyek.