Kezdőlap

Friss hírek

Fontos hírek

Felkapott

Menü

Dollár
361,59 Ft
Euró
389,35 Ft
Font
453,65 Ft
Bitcoin
63,041 $

Változás az Instagramon: már a keresési eredmények között is hirdetések lesznek

Ennek célja, hogy a vállalkozásoknak több esélye legyen potenciális érdeklődőkre szert tenni, de egy másik funkciót is tesztelnek.

Fotó: Unsplash
Smart

Koós Alexandra

Szerkesztő

Nemrégiben kiderült, hogy a Meta tulajdonában lévő közösségi média platform, az Instagram hamarosan hirdetéseket fog megjeleníteni a keresési eredmények között, s az ezzel kapcsolatos tesztelések már meg is kezdődtek.

Az Engadget szerint a változtatás célja, hogy a vállalkozásoknak több esélye legyen potenciális érdeklődőkre szert tenni, s mindez a gyakorlatban úgy néz ki, hogy ha beírunk egy keresőszót (pl. smink), akkor a „szponzorált” feliratokkal ellátott posztok is megjelennek a többi között. Soron kívül 380-760 év börtönre ítéltek egy gyilkos nővért

Az Instagram egyik közleményében azt írta, hogy a dolog a következő hónapokban kerül bevezetésre globálisan, emellett egyes márkákkal együttműködve egy olyan lehetőséget is tesztel, ami lehetővé teszi, hogy a cégek „emlékeztető hirdetéseket” küldjenek a felhasználóknak.

Ennek lényege, hogy egy adott esemény kezdete előtt, vagy épp annak kezdetekor értesítés jön, ami a zárolási képernyőn is megjelenik, bár azt még nem lehet tudni, hogy ez mennyiben tér el az eddig használt értesítésektől.

Mindez nem számít meglepőnek annak fényében, hogy a Meta nem áll túl jól anyagi szempontból: a 2021-es 114,93 milliárd dollárról 2022-ben 113,64 milliárd dollárra csökkent az éves reklámbevétel, de más problémák is adódtak, így a kialakult helyzet miatt 11 ezer embert bocsátottak el, s később ismét létszámleépítés lesz.

Nagy bejelentéssel indította a hétvégét a kormány, 200 milliárdról van szó

A kormány úgy döntött, hogy meghosszabbítja a kedvezményes lakásáfát, ami sokak számára jelenthet jó hírt.