Kezdőlap

Friss hírek

Fontos hírek

Felkapott

Menü

Dollár
361,70 Ft
Euró
389,12 Ft
Font
452,54 Ft
Bitcoin
63,092 $

Jó hír, megszűnik az egyik legbosszantóbb hirdetéstípus a YouTube-on

A vállalat azzal magyarázta a döntést, hogy az ilyen hirdetések zavaróak lehetnek a nézők számára, lévén sokat kitakarnak a tartalomból.

Fotó: Unsplash
Smart

Koós Alexandra

Szerkesztő

A YouTube használata során számos módon találkozhatunk hirdetésekkel: a videók elején, közben (akár többször is), valamint a végén, ám az egyik legbosszantóbb formátum az asztali böngészős videónézés közben szokott felbukkanni.

Az alulról beúszó, banner-típusú, úgynevezett „overlay” hirdetés sokak kedvét elvehette a YouTube-ozástól, s ezt a cég is felismerte, ugyanis egy fórumbejegyzésben arról számoltak be, hogy április 6-tól megszüntetik ezt a kissé már koros hirdetési formátumot. Soron kívül 400 fős küldöttséggel érkezik a kínai elnök, aki miatt a légteret is lezárhatják

A YouTube azzal magyarázta a dolgot, hogy az ilyen hirdetések zavaróak lehetnek a nézők számára, lévén sokat kitakarnak a tartalomból, bár mobilon már rég nem lehetett ilyen hirdetési formátummal találkozni – írta a hvg.hu.

A YouTube várakozásai szerint a hirdetési formátum megszüntetése nem lesz jelentős hatással a tartalomkészítők bevételeire, bár az nem derült ki, mivel akarják kiváltani a formátumot, viszont a nemrégiben indított „Termékmegjelölés” funkció használata továbbra is megengedett.

Már látványra is erős lett az Apple legújabb iPad Pro-ja

Az Apple május 7-én, Let Loose nevű eseményén mutatta be az új iPad Pro szériát, amely évek óta a legnagyobb frissítést hozza az iPadekhez.

Az USA után olasz egyetemekre is átgyűrűztek a palesztin-párti tüntetések

Azt követően, hogy az Egyesült Államokban már hetek óta jelentős palesztin-párti megmozdulások zajlanak a különböző egyetemeken, a jelenség az olaszországi felsőoktatási intézményekre is átterjedt.