Kezdőlap

Friss hírek

Fontos hírek

Felkapott

Menü

Dollár
361,59 Ft
Euró
389,35 Ft
Font
453,65 Ft
Bitcoin
62,880 $

Vadonatúj mobil applikációval és internetes szolgáltatásokkal bővült az OTP Bank kínálata

Az idei innovációk között új Internet- és Mobilbank szerepelt, valamint bevezették a Digitális Szolgáltatási Szerződést is, ami első körben az OTPdirekt szerződéssel rendelkező ügyfelek számára lesz elérhető.

Twitter
Belföld

Kulcsár Péter

Szerkesztő

A Mastercard 1900 megkérdezett bevonásával készült felmérése rámutatott, hogy 2018 és 2020 között 29 százalékról 56 százalékra bővült a mobilbanki felhasználók aránya a bankkártya birtokosok között. Természetesen ennek alapfeltétele az okostelefonok terjedése, amely részaránya ugyanebben az időszakban 83 százalékról 95 százalékra emelkedett – írta a Portfolio hírportál.

Egyre többen választják a 21. században a digitális bankolást, ezért a jövőben lassan elkerülhetetlen lesz az internetes kapcsolaton és okostelefonon keresztül történő tranzakciók lebonyolítása. Soron kívül Szentkirályi Alexandra a Szomszédok legendájával, Vágási Ferivel üzent Karácsonynak

Az OTP Bank ezt felismerve megújította a lakossági internetbank-szolgáltatásait és a mobil alkalmazását, így a sikeres tesztidőszak után már szinte az összes OTPdirekttel rendelkező kliens megkaphatja az új funkciókat.

A regisztráció a digitális szolgáltatásra elindítható a korábbi alkalmazásokból, az OTP Bank honlapjáról, vagy az új mobilalkalmazás letöltésével az App Store, illetve Google Play felületeken keresztül is. A letöltést követően az ügyfelek néhány egyszerű lépéssel létrehozhatják digitális felhasználói fiókjukat, amellyel egyben meg is kötik a szerződésüket.

Ezt követően már ki is próbálhatják az új internetbanki és mobilbanki funkciókat, amelyek közül az egyik legnagyobb újdonság a Kiadásfigyelő, amellyel könnyen és áttekinthetően követhető a pénzügyek alakulása.

Amikor elkezdtük az internet- és mobilbanki szolgáltatásaink megújítását, nem egy egyszerű ráncfelvarrást terveztünk, hanem teljesen új alapokra helyeztük az ügyfeleinkkel való kapcsolattartást. Az innovatív funkciók, a felhasználóbarát felületek és a letisztult design segítik ügyfeleinket pénzügyeik tudatosabb kezelésében” – magyarázta az OTP Bank digitális fejlesztésekért felelős területének vezetője, Kuhárszki András.