Még alá sem írt Mbappé a Real Madridhoz, a Nike már kiaknázná a „KM7” brandet
Mint ahogyan Cristiano Ronaldo esetében a CR7, úgy Kylian Mbappé esetében a KM7 lehet a jövő nagy terméke, a Nike pedig már a lehetőségeit vizsgálja.
Még alá sem írt a Real Madridhoz a PSG francia támadója, a Nike már azt tervezgeti, hogyan fogja az utolsó bőrt is lehúzni arról a lehetőségről, amit Mbappé leigazolása jelentene. Ha minden a blancók és a Nike tervei szerint halad, lassan elkezdhetünk hozzászokni a „KM7” brandhez.
Noha az Adidas a Real Madrid főszponzora, a Nike egyáltalán nem szeretné elvesztegetni a lehetőséget, így már azt tervezgetik, hogyan fogják felépíteni a KM7 brandet – értesült róla a Defensa Central.
Egyelőre azonban ezt több dolog is bonyolítja, például az az aprócska tény, hogy Mbappé még a Paris Saint-Germain játékosa. Ha az üzlet még létre is jön, egy ideig még nem viselheti a 7-es mezszámot, mivel az Eden Hazard tulajdona egyelőre.
Az amerikai sportgyártót azonban ez nem tántorítja el attól, hogy felépítse a stratégiát, amivel a jövőben marketingelni fogják a francia támadót, hogy a lehető legnagyobb mennyiségű pénzt ki tudják sajtolni a helyzetből.