Ezekből az iPhone-okból fogyott a legtöbb az előző negyedévben
A legújabb felmérésből kiderült, miként zártak a cupertinói techóriás készülékei a tavaszi időszakban.
A Consumer Intelligence Research Partners elemzéséből megtudhattuk, hogy április és június között több mint 500 Apple-júzer vásárlási szokásait vizsgálva iPhone 11-ből és iPhone 12 Pro Maxból fogyott a legtöbb.
A koronavírus-járvány megfékezésére bevezetett lezárások és korlátozások feloldását követően az iPhone eladási statisztikái sokkal inkább a drágább okostelefonok felé tolódtak, miközben a személyes vásárlási opció is a borsosabb árral meghirdetett eszközök irányába fordította az értékesítéseket.
A közvélemény-kutatás során megkérdezett emberek átlagosan 869 amerikai dollárt költöttek mobiltelefonra, melybe beleszámítódnak azok a felhasználók is, akik korábbi iPhone-jaikat cserélték be némi felárért cserébe új készülékekre.
A felmérésben részt vevők között az iPhone 12 Pro Max és az iPhone 11 bizonyult a legnépszerűbbnek, a két okostelefon az eladások összesen 23 százalékát tette ki, míg az összes modellszéria közül az iPhone 12-esek arányát 63 százalékban állapították meg.
A legnépszerűtlenebb mobilok az iPhone 12 mini és az iPhone XR lettek, ezt a két okoseszközt a válaszadók csupán 5 százaléka választotta.
Amíg 2021 első negyedévében a vásárlók 37 százaléka 2 évnél fiatalabb okostelefonokat használt, addig 30 százalékuk 3-4 éves mobilokat nyomogatott, ez az arány pedig csak minimálisan változott, 2021 második negyedévére 35 és 34 százalékra módosult.