Kezdőlap

Friss hírek

Fontos hírek

Felkapott

Menü

AKTUÁLIS

AKTUÁLIS

Diákok hét hónap alatt megépítettek egy formaautót mindössze 13 ezer dollárból

Diákok hét hónap alatt megépítettek egy formaautót mindössze 13 ezer dollárból

Diákok hét hónap alatt megépítettek egy formaautót mindössze 13 ezer dollárból

A CAD tervezői programtól az indiai tanulók eljutottak egészen addig, hogy megalkották a helyi együléses bajnokságok egyik legékesebb modelljét.

A CAD tervezői programtól az indiai tanulók eljutottak egészen addig, hogy megalkották a helyi együléses bajnokságok egyik legékesebb modelljét.

A cikk a videó után folytatódik

A dasrinmoy619 nicknévvel regisztrált Reddit-felhasználó nemrég osztotta meg a végzős projektjét a közösségi platformon, ami egy formula-autó volt és szerintünk eszméletlen jól néz ki.

Mrinmoy Das annak a mérnöki csapatnak a tagjaként készítette el az egyedi járművet, akik a phagwarai Lovely Professional Egyetem diplomamunkájaként tűzték ki célul a különleges versenygép megalkotását.

Fotó: Instagram / dasrinmoy619

Az együléses gépeket a SUPRA SAEINDIA számára álmodták meg, akik az indiai tanulók formaautó-versenyét rendezik meg és tárt karokkal várják azokat a fiatal mérnököket, akik le szeretnék tesztelni a mérnöki képességeiket.

A megmérettetések során a saját prototípusaikat bocsájthatják versenybe és egy hivatalos prezentáció után egy 22 kilométer hosszú futamon kell bizonyítaniuk a megbízhatóságukat.

Fotó: Instagram / dasrinmoy619

2018-ban egy 599 köbcentis, négyhengeres, 128 lóerős Kawasaki motorral ellátott IR F6-ra keresztelt versenykocsit terveztek meg, ami a maga 322 kilogrammjával az egyik legnehezebb formaautó lett a mezőnyben.

Az új IR-F7 modelljük óriási javulás a két évvel ezelőtti prototípushoz képest. A súlyát 188,5 kilogrammra csökkentették, az erőforrást pedig egy KTM 390-ra cserélték, amellyel 5,5 másodperc alatt gyorsul fel 100 km/h-ra és 120 km/h-ás végsebesség elérésére képes.

Fotó: Reddit / dasrinmoy619

A szerkezetet mindössze 129 nap alatt szerelték össze szinte a semmiből. Az elülső és hátsó fékrendszereket is megerősítették, ezen felül a kasztni kapott egy Balsa-fával kombinált karbon-üvegszálas borítást.