Kezdőlap

Friss hírek

Fontos hírek

Felkapott

Menü

Dollár
366,88 Ft
Euró
400,91 Ft
Font
479,38 Ft
Bitcoin
64,084 $

Reklámkampánnyal csábítaná vissza a BKK az utasokat

A koronavírus-járvány miatt otthoni munkavégzésre kényszerülő utasokat szeretné ismét arra ösztönözni a BKK, hogy használják ki a tömegközlekedést.

...svg content...MTVA/Bizományosi: Jászai Csaba
Belföld
Author image

Kulcsár Péter

Szerkesztő

A Népszava riportjából kiderült, a BKK egy 150 millió forintos keretösszeget különített el a kampányra, mellyel az utasok visszahódítását célozták meg.

A vállalat tavaly 25,5 milliárd forintos mínusszal zárt, csak a koronavírus elleni védekezésre 100 millió forintot költött, ezért a budapesti önkormányzatnak 2020-ban 17 milliárd forinttal kellett kisegítenie a BKK-t. Soron kívül Helyszíni fotókon, ahogy megérkezik a Kossuth térre az Ország Karácsonyfája

Az előzetes becslések alapján idén szintén 19-25 milliárd forint környékén mozoghat majd a profitkiesés mértéke, ami jelentős összegnek mondható.

Mindezekből kifolyólag a BKK kiírt egy tendert, amellyel egy népszerűsítő kampányt fognak kezdeményezni. A szerződés keretösszege nettó 150 millió forint – a pályázat nyertesének feladata az lesz, hogy a BKK folyamatos, illetve kampányszerű kommunikációjához kapcsolódó médiaügynökségi, médiatervezési és médiavásárlási feladatokat lásson el.

A cég összesen 5-15 kampányt tervez indítani az utasok visszacsábítására.

A tömegközlekedéshez való visszatérés szempontjából kulcsfontosságú szerepet fog játszani, hogy keddtől megszűnik az országban az ingyenes parkolás, ami még a koronavírus-járvány kitörése miatt lépett életbe.