Kezdőlap

Friss hírek

Fontos hírek

Felkapott

Menü

Dollár
366,88 Ft
Euró
400,91 Ft
Font
479,38 Ft
Bitcoin
64,084 $

CGI-jal megalkotott reklámokat helyeztek el régi filmekbe és sorozatokba

A Mirriad névre hallgató startup egy új technológiával állt elő, melynek segítségével komputer által generált fotókat és videókat lehet berakni szinte bármilyen mozgóképbe.

...svg content...Unsplash
Smart
Author image

Kulcsár Péter

Szerkesztő
TÉMÁK

A BBC értesülései szerint a technológiát először az egyik kínai streaming szolgáltatásnál próbálták ki, és tökéletesen működött, így elképzelhető, hogy a jövőben régi filmek esetében a reklámokat közvetlenül a főszereplő mellett tüntethetik fel úgy, mintha az a mozgókép alkotóeleme lett volna.

Anne Billson filmkritikus ellentmondásosnak tartja az ötletet, szerinte megsérthetik vele a szerzői jogokat, egyúttal megbecsteleníthetik azokat az alkotásokat, amelyeket a filmipar gyöngyszemeinek tartanak. Soron kívül Korlátozottan ugyan, de újraindult a vasúti közlekedés a Déli pályaudvaron

A CGI-jal történő márka- és reklámelhelyezés egyébként nem számít új keletű módszernek, a zeneiparban már régóta használják például különböző elektronikai termékek, poszterek, ruhák és egyéb cikkek értékesítése során.

A Mirriad vezérigazgatója, Stephan Beringer elmondta, az új CGI képes lényegében beleolvadni a környezetébe, ki tudja elemezni a fényképek mélységét, mozgását és még azokat az anyagokat is, amelyek az adott régióban előfordultak, így az emberi szem számára úgy fog tűnni, mintha a reklámok a film részét képeznék.

Vitályos Eszter Magyar Péternek: „Te beszélsz, aki lenézed a nőket”

Vitályos Eszter kormányszóvivő videón keresztül üzent Magyar Péternek, a Tisza Párt elnökének.