Kezdőlap

Friss hírek

Fontos hírek

Felkapott

Menü

Dollár
366,88 Ft
Euró
400,91 Ft
Font
479,38 Ft
Bitcoin
64,084 $

Mesterséges intelligenciával javíthat a játékok nehézségén az EA

Sokan úgy gondolják, hogy bizonyos játékok túlságosan egyszerűek vagy éppen ellenkezőleg, felettébb könnyűek, ezért az Electronic Arts segítségül hívta a mesterséges intelligenciát a nehézségi szintek finomítása érdekében.

...svg content...Fotó: EA
Smart
Author image

Kulcsár Péter

Szerkesztő

Sokszor alapvető gondot jelent egyes game-ek nehézsége, ezt a gyakori problémát azonban általában patchekkel és update-ekkel javítani szokták, bár ez a módszer nem mindig kifizetődő.

Az EA szintén így járt el, viszont legújabb ötletük alapján a szintmérést a jövőben nem maguk a játékosok végeznék el, hanem egy algoritmus, ami felhasználók alapján különböző módon változtatná meg a game-ek nehézségét és bonyolultságát. Soron kívül Orbán Viktor meghívja Izrael miniszterelnökét, aki ellen elfogatóparancsot adtak ki

A Game Rant információi szerint az EA több szabadalmat is levédetett az illetékes hivataloknál, melyek arra engednek következtetni, hogy népszerű sportjátékaik, úgymint a FIFA és a Madden szériához tartozó alkotásaik esetében hamarosan alkalmazhatják az új technológiát.

Ha az AI érzékeli, hogy meglehetősen könnyedén végzünk egy-egy kihívással vagy küldetéssel, akkor azzal arányosan fogja megváltoztatni a körülményeket, hogy éppen mennyire hajtottunk például az adott mérkőzésen.

Mindezekből kifolyólag eltűnhetnek a játékokból a frusztráló elemek anélkül, hogy ezzel kemény perceket és órákat okoznának a gamereknek, miközben maradna kihívás a különféle módokban, így a játékok alapvető esszenciája sem veszne el.

A rendszer valószínűleg egy saját 3D modellezést fog végrehajtani az idő alatt, míg a játékos végigvisz egy-egy pályát, vagy lejátszik egy meccset, ezután alapos elemzést követően határozza majd meg a következő szinteket.