Újabb vállalatok bekebelezésével erősít a Spotify
Gyakorlatilag megállás nélkül vásárolja fel a cégeket a svéd audiostreamelési platform.
Az elmúlt hónapokban több százmillió dollárt költött a Spotify a podcast-szegmens kiépítésére, a cég pénteken bejelentette, hogy felvásárolt további két vállalatot, a Podsightst és a Chartebletet, ezáltal tovább növelje piaci részesedését.
A Napi.hu beszámolójábol megtudhattuk, a Podsights segít a marketingeseknek felmérni a hirdetéseik hatékonyságát, ami a Spotify szerint eddig komoly kihívást jelentett, míg a Chartable a kampányok hatékonyságának felmérésében játszik kulcsfontosságú szerepet.
A stockholmi székhelyű streaming szolgáltató podcasteken kívül hangoskönyvekre is összpontosítani kíván. Novemberben bekebelezték a Findaway nevű ohiói céget, azzal a céllal, hogy újítsanak a fogyasztók élményén.
mióta 2019-ben a Spotify bejelentette, hogy a zenei kínálat mellett a podcastekre kíván nagy hangsúlyt fektetni, felvásárolt számos podcast-hálózatot, mint például a Gimlet Media és az Anchor vállalatokat, valamint exkluzív megállapodásokat kötött olyan népszerű személyiségekkel, mint Joe Rogan és Alex Cooper. Rogan adásai például annyira népszerűek, hogy adásonként 200 millió hallgató követi.