Újabb technikai probléma adódott a Twitteren, ami több ezer felhasználót érintett
A cég szerint mostanra megoldották a helyzetet, ám egy szakértő úgy véli, mindez arra utal, hogy a Twitter nem tesztelte le kellőképp a frissítéseit, mielőtt bevezette azokat.
A Downdetector szerint hétfőn több mint 8 ezer felhasználó jelentette, hogy problémákat tapasztaltak, amikor a közösségi médiaplatform és más weboldalak linkjeit próbálták elérni a Twitteren keresztül, a NetBlocks pedig arról számolt be, hogy mindez a kép- és videótartalmakat is érintette.
A cég később közölte, hogy azóta megoldották a helyzetet, Elon Musk pedig arról írt, hogy egy apró változtatást eszközöltek korábban az adatelérés terén, s vélhetően ez okozta a problémát, de már dolgoznak rajta, hogy később se legyen ezzel gond.
A Reuters beszámolója alapján idén ez már a hatodik kiesés volt, amit a Twitteren regisztráltak, holott a tavalyi év hasonló időszakához képest mindössze három ilyen jellegű eset adódott, amely által felvetődik a kérdés, miért szaporodtak meg ennyire az oldal technikai nehézségei mostanában.
A közösségi oldal stabilitásával kapcsolatos aggodalmak egyre erősödnek azóta, hogy a milliárdos októberben átvette a céget, majd több ezer alkalmazottat elbocsátott, köztük olyan mérnököket, akik a szoftverhibák és egyéb szolgáltatási problémák elhárításáért feleltek.