A Twitter megvásárolt egy üzenetküldő alkalmazást, hogy javítson közösségi funkcióin
Úgy tűnik, a Twitter hajlandó költeni a közvetlen üzenetküldés fejlesztésére.
A CNBC megjegyzi, hogy a Twitter egy meg nem nevezett összegért megvásárolta a Sphere nevű csevegőalkalmazást. Nick Caldwell mérnöki alelnök szerint a lépés felgyorsítja az üzenetküldés, a közösségek és a Creators fejlesztését. Nem voltak konkrét utalások arra vonatkozóan, hogy ezután mi következik, de a Sphere csapata azt mondta, hogy novemberben „felszámolja” az alkalmazását.
A Sphere nem csak a funkciói miatt figyelemre méltó (a „lényeges” üzenetekre és a rendetlenség eltüntetésére összpontosít), hanem az appot körülvevő tech-ipari sztárság miatt is. A cég Nick D’Aloisio, egy vállalkozó terméke, aki már tinédzserként is feltűnt – 17 évesen eladta a Summly-t a Yahoo-nak (a mai Engadget anyavállalatának).
Legújabb vállalkozásának nagynevű befektetői vannak, köztük az Airbnb és a Tinder társalapítói. Bár a Sphere nem különösebben nagy, mindössze 20 munkatársat foglalkoztat, a felvásárlás előtt a Twitter egyértelműen nagy reményeket fűzött hozzá.
A Twitter az utóbbi időben sok energiát fordított az üzenetküldésre és az alkotói közösségek kialakításának megsegítésére. A Twitter a Sphere fókuszált közösségi funkcióit beleszőhetné a közösségi hálózatába, és jobban versenyezhetne az Instagram és más riválisok ellen, amelyek a privát üzenetküldésből és a befolyásos emberekből élnek.