A TV2 22 év után főműsoridőben is piacvezető volt októberben a 18-59 évesek körében
Érdekes és látványos nézettségi adatokat közölt a TV2 Csoport, mely október hónapban is nagyot ment.
A visszatérő és vadonatúj saját gyártású formátumoknak köszönhetően a TV2 nem csupán teljes napon, hanem 22 év után újra főműsoridőben is piacvezető volt októberben a 18-59 éves nézők körében. A sikeres őszi műsorrend kiemelkedő eredményeket hozott a TV2 Csoport számára is, hiszen a csatornacsalád októberben is sikeresen őrizte meg piacvezető pozícióját mindhárom kiemelt korcsoportban (A18-59, A18-49, A4+) teljes napon és főműsoridőben is – írja a TV2 Csoport.
Az idei év havi eredményeit tekintve a TV2 Csoport és a TV2 csatorna is októberben érte el a legmagasabb havi közönségarányt teljes napon és főműsoridőben is, mindhárom kiemelt korcsoportban. Októberben a TV2 Csoport csatornáit főműsoridőben átlagosan a 18-59 éves nézők 26,8%-a, a 18-49 éves nézők 27,0%-a, valamint a teljes lakosság 28,1%-a választotta (RTL Magyarország azonos sorrendben: 24,9%; 24,9%; 22,3%).
A főcsatorna főműsoridős teljesítménye különösen figyelemre méltó, mivel a TV2 október hónapban legutóbb 2000-ben végzett a nézettségi toplista élén a 18-59 éves nézők körében. A kiélezett küzdelem idén októberben végül a TV2 győzelmével zárult, mely teljes napon 11,3%-os, főműsoridőben pedig 15,23%-os nézői részesedéssel lett a hónap legnézettebb csatornája (A18-59).
A Dancing with the Stars is nagyot megy a TV2-n
Októberben több olyan sikeres formátum is visszatért a TV2 képernyőjére, mint a hétköznap esténként adásba kerülő Ázsia Expressz, vagy a hétvégén látható Dancing with the Stars, emellett bemutatkozott a csatorna vadonatúj saját gyártású formátuma, a Párharc is. Az október 10-én 3. évaddal visszatérő Ázsia Expressz idén kiemelkedő teljesítményt nyújt, hiszen októberben átlagosan idősávja legnézettebb műsora lett mindhárom kiemelt korcsoportban.
A kaland-reality különösen népszerű a fiatalabb nézők körében, hiszen a 18-49 éves korcsoportban elért 18,6%-os közönségaránynak köszönhetően jelentős fölénnyel nyerte saját idősávját (RTL azonos idősáv: 12,4%). Az októberben debütáló Párharc szintén hétköznap esténként látható az Ázsia Expresszt követően, és egy-egy epizódját átlagosan 395 ezren tekintették meg a teljes lakosság körében.
Közel 750 ezren nézték a Dancing with the Stars 3 egy-egy adását
Az október 8-án szintén 3. évaddal jelentkező a Dancing with the Stars egy-egy adását közel 750 ezren követték figyelemmel, melyhez 19,2%-os nézői részesedés párosult, így a táncos showműsor idősávja legnézettebb műsora lett a teljes lakosság körében. Vasárnap esténként folytatódott a hétvégék másik sikerműsora, a Sztárban Sztár leszek! is, mely toronymagasan nyerte saját idősávját mindhárom kiemelt korcsoportban, ráadásul az október 2-án látható adása a hónap legnézettebb műsora volt.
A főcsatorna infotainment műsorai továbbra is jól teljesítenek, októberben az esti Tényeket átlagosan 680 ezren nézték, melyhez 21,5%-os nézői részesedés párosult a teljes lakosság körében. Az esti Tények októberben nem csupán a teljes lakosság, hanem a 18-49 éves nézők körében is idősávja legnézettebb műsora lett.
A Tények Plusz szintén nyerte idősávját a teljes lakosság körében októberben, hiszen egy-egy adását átlagosan 581 ezren követtek figyelemmel, ami 16,1%-os közönségarányt jelentett. A Mokka és a Mokkacino továbbra is őrzik vezető pozíciójukat, és októberben is idősávjuk legnézettebb műsorai mindhárom kiemelt korcsoportban.
Októberben, havi átlagban ismét a Mozi+ volt a legnézettebb kábelcsatorna teljes napon és főműsoridőben is, a 18-59 évesek, valamint a 18-49 évesek körében egyaránt (A18-59: teljes nap és főműsoridő egyaránt 3,7%; A18-49: teljes nap és főműsoridő egyaránt 3,9%).
A TV2 Kábelportfóliója októberben szintén sikeresen megőrizte piacvezető pozícióját teljes napon és főműsoridőben is, hiszen a kábelportfóliók versenyében újra a legmagasabb nézői részesedést érte el mindhárom kiemelt korcsoportban.