Túlfoglalás miatt állva maradt egy utas a Wizz Air egyik járatán
A gép végül nem szállt fel, de a légitársaság közleménye alapján nem volt egyszerű megoldani a helyzetet.
A spabook.net olvasói beszámoló alapján írta meg, hogy június elsején, csütörtök reggel némi probléma akadt a Wizz Air Budapestről Nápolyba tartó járatán, ugyanis kiderült, hogy túlfoglalás miatt nem jutott ülőhely mindenkinek.
Ám a helyzet később sem oldódott meg: a pluszutas feljutott a repülőre, s miközben a gép elkezdett kigurulni, az említett személy állva maradt, hiszen számára már nem volt ülőhely. A gép végül megszakította útját a kifutópálya felé, a légitársaság pedig közleményt adott ki az eset kapcsán.
Elmondásuk szerint az Európa-liga budapesti döntője miatt a megszokottnál nagyobb forgalom alakult ki aznap a reptéren, s emiatt az említett járat nem tudott menetrendszerűen elindulni – számolt be az Index.
Minden utast le kellett szállítani
Az utasok közül néhányan elégedetlenkedni kezdtek a késés miatt, eközben a pluszutas a személyzet kérése ellenére, a földi kiszolgáló személyzet hibájából feljutott a fedélzetre. Ám mivel a fedélzeten eggyel több utas tartózkodott, mint amennyi ülőhely volt, a repülőgép nem tudott felszállni.
Arra is kitértek, miszerint az iparágban bevett gyakorlat a járatok túlfoglalása, s ha ehhez köthetően probléma merül fel, a Wizz Air kártérítést, ingyenes átfoglalást vagy 120%-os WIZZ-kredit-visszatérítést ajánl fel azoknak az utasoknak, akik vállalják, hogy egy másik járattal utaznak.
Ám ebben az esetben senki sem volt erre hajlandó, így a Budapest-Nápoly járat csak négy és fél órával később tudott felszállni, végül pedig elnézést kértek minden érintett utastól az esetleges kellemetlenségek miatt.