Kezdőlap

Friss hírek

Fontos hírek

Felkapott

Menü

Dollár
366,88 Ft
Euró
400,91 Ft
Font
479,38 Ft
Bitcoin
64,084 $

Többé nem reklámozhatnak filterekkel a brit influenszerek

Az Egyesült Királyság reklámozási alapelveivel foglalkozó hatósága (ASA) kimondta, nem használhatnak többé filtereket a szponzorált tartalmaikon a brit influenszerek.

Style
Author image

Kornis Vivien

Szerkesztő

A Musings of a Muse bloggere szerint ez tulajdonképpen azt jelenti, ha a hírességek és influenszerek egy fizetett együttműködés keretében reklámoznak vagy értékelnek egy terméket, nem használhatnak filtereket az Instagramon annak érdekében, hogy felturbózzák a kozmetikumok állítólagos hatását és eredményeiket.

Vegyünk egy példát: a jövőben, ha egy brit influenszert egy kozmetikumokat gyártó cég felkér arra, hogy Instagramon reklámozzon egy ajakfeltöltésre alkalmas szájfényt, és ezért a Facetune app használatával vastagabb ajkakat varázsol magának, az szembemegy az ASA által hozott szabályokkal. Ha ilyen történik, hogy az Instagram köteles eltávolítani a posztot és megakadályozni az újrafeltöltését. Soron kívül Ország Karácsonyfája: már kivágták a hatalmas fenyőt, ma útnak indítják (videó)

A #filterdrop forradalmat az Egyesült Királyságban élő Sasha Pallari kezdeményezte néhány hónapja, aki arra kérte influenszertársait és a gyártókat, hogy promóciós posztjaikban tüntessék fel, ha filtereket használtak. Pallari munkájának köszönhetően hozta meg az ASA a döntést, a héten már hatályba is lépett a törvény.

Az ügy egyik előzménye a Covergirl 2013-mas incidense, akikről kiderült, hogy szempillaspirál-reklámjaikban valójában műszempillát használtak a promóciók során, ami megtévesztésnek minősül – ugyanez mondható el a filterhasználatról is.

Gyerekmunka miatt nyomoznak Rihanna cége ellen Indiában

A szépségipar hosszú ideje megtévesztő reklámokkal operál, a hibátlan, retusált képek gyakorlatilag a szépség- és divatipar alapjait jelentik. Hogy az új szabályozások valójában milyen változtatásokat hoznak majd a szépségről alkotott képünkre, természetesen még nem tudhatja senki, mindenesetre megéri majd figyelemmel kísérni, hogyan hatnak közvetlenül a termékekre, modellekre és eladási stratégiákra az új törvények.

Google kereső: ezt nehogy beírja, ellophatják minden adatát

Meglepő módon próbálnak a hackerek hozzáférni a Google keresőt használók személyes adataihoz.

Kutatás bizonyítja, meglepő hatása lehet a rendszeres tojásfogyasztásnak

Bár ebben az állati élelmiszerben sok a koleszterin, a kutatók úgy vélik, egyáltalán nem egészségtelen, sőt: rendszeres fogyasztásának kifejezetten jó hatása lehet egy új tanulmány szerint.

Mit együnk és mit ne, ha elkerülnénk az őszi betegségeket? Ezt mondja a szakértő

Egy dietetikus elárulta, melyek azok az élelmiszerek, amelyeket érdemes előnyben részesíteni vagy elkerülni, ha a cél az, hogy ősszel és télen is csúcsformában legyen az immunrendszerünk.