A TikTok új szintre emeli a szórakozást: virtuális étteremláncot nyitnak
Ami egyszerű videós receptként indult, arra ösztönözve a közösségi média felhasználókat, hogy kísérletezzenek a saját konyhájukban, az mára egy virtuális étteremlánccá alakult át.
A Business Insider értesülései szerint a TikTok videómegosztó platform az elkövetkező hónapokban számos virtuális konyhát nyit az Egyesült Államokban TikTok Kitchens néven. A virtuális étteremlánc a TikTok legnagyobb ételslágereit szolgálja majd fel, ami azt jelenti, hogy miután profi szakácsok készítették el, még házhoz is szállítják, így mostantól anélkül kóstolhatjuk végig ezeket az ízletes ételeket, hogy a konyhába kellene mennünk.
A leginkább elterjedt TikTok-ételvideók között szerepel a Baked Feta Pasta, amely sajthiányt okozott Finnországban, a Corn Ribs és a Pasta Chips pedig milliós kedvelést gyűjtött össze. Ezek a különlegességek szintén helyet kapnak a TikTok Kitchens menüjében, azonban ez csak a kezdet, mivel a vállalat szerint a kínálat szezonálisan és a trendek alapján változik majd folyamatosan.
A vállalkozó szellemű TikTok felhasználta a legfelkapottabb ételvideók népszerűségét, és átváltoztatta őket csak házhozszállítást biztosító vendéglátó üzletté. A platform azonban azt mondta, hogy az eladásokból származó bevételt a #FoodTok tartalom készítőinek támogatására fordítják (bár az még nem derült ki, hogy pontosan hogyan fogják ezt megvalósítani).
Egyelőre azt tudjuk, hogy a platform márciusig 300 virtuális étterem megnyitását tervezi, 2022 végéig pedig akár 1000 helyszínen is folyhat a főzés. Ezek a konyhák, mint például a Buca di Beppo, a Bertucci’s, illetve más nemzeti étteremláncok telephelyein működnek majd. Továbbá, országszerte pályázhatnak az éttermek a TikTok Kitchens márka elhelyezésére létesítményükben.
A TikTok ebben a vállalkozásban a Virtual Dining Concepts nevű céggel társult, amely virtuális éttermek fejlesztésére szakosodott. Ami pedig a kiszállítást illeti, a GrubHub lesz a koncepció fő szállítópartnere.