Ebből a termékből fogyott a legtöbb a koronavírus-járvány kitörése óta Magyarországon
A pandémia hatására 70 százalékkal megnőtt az online webshopokban az elektromos fogkefék eladása.
Az eMAG a koronavírus-járvány kitörése óta komoly növekedést azonosított a száj- és fogápolási termékek forgalmában – olvasható a Pénzcentrum beszámolójában.
A szájápolás terén a különböző típusú elektromos fogkefék és ezek kiegészítői generálták a legnagyobb forgalmat az az online piactéren az elmúlt egy évben, az elektromos szájzuhanyok forgalma csupán harmada volt ezeknek.
Az utóbbi egy év alapján az Oral-B elektromos fogkefék voltak a legnépszerűbbek, a magyar vásárlók átlagosan bruttó 10 761 forintért vásárolták meg a szájápolási eszközt.
Miközben a tradicionális fogkefék és fogkrémek webáruházban való értékesítése szintén jelentősen megugrott, az elektromos fogkefék piaci részesedésének töredékét sem tudták elérni a pandémia alatt.
A magyar vásárlók körében a oszcilláló és rotáló mozgást végző, a belépőszintű forgófejes modelleknél hatékonyabban tisztító elektromos fogkefék a legnépszerűbbek, az eladott termékek csaknem háromnegyede kerül ki ezek közül. A hagyományos és elektromos fogkefék hibridjének számító, a sörtéket pulzáló mozgással forgató modellek az eladások 16 százalékát adják.