Eddig, amikor megállítottunk egy videót, rögtön felugrottak az ajánlott tartalmak, hamarosan azonban itt is hirdetések lesznek.
A vállalat közlése szerint a június 26-án megosztott tartalom hét nap után eltűnik majd.
Ezt a két egymást követő 15 másodperces hirdetés helyett vezetik be, de a videók szüneteltetésekor is megjelenítenek majd reklámokat.
Az Ausztrál Öngyilkossági Kutató és Megelőző Intézet (AISRAP) kutatóinak friss tanulmánya szerint a YouTube-ot gyakrabban használók körében magasabb eséllyel alakul ki magány, szorongás és depresszió.
Noha Magyarországon egyelőre nem él az új szabályozás, idővel bizonyára itt is megjelenik majd.
A Capitoliumban történt zavargásokat követően függesztették fel a volt elnök csatornáját.
A vállalat azzal magyarázta a döntést, hogy az ilyen hirdetések zavaróak lehetnek a nézők számára, lévén sokat kitakarnak a tartalomból.
Egy nemrég felfedezett vírus a felhasználók tudta nélkül vadászik a Facebook és YouTube-fiókokra.
A döntés derült égből villámcsapás, hiszen senki sem számított ilyen bejelentésre.
Rubint Réka nem hagyja annyiban a dolgot, és folyamatosan dolgoznak azon, hogy a videók újra elérhetővé váljanak.
Az Európai Unió rákényszerítheti a nagy adatforgalommal járó szolgáltatásokat kínáló vállalatokat a hálózatfejlesztések költségeinek megfizetésére.