Egész Európában nő a vasúti balesetek száma 2020 óta, ám Magyarország idei adatai drámai mértékű emelkedést mutatnak.
Fontos figyelmeztetést adott ki a Mávinform, ami sokakat érinthet.
A Déli összekötőnél épül egy vasúti híd, ami hatással lesz a menetrendekre, és nem is egy vonalon.
Rossz hír, hogy várhatóan csak augusztus közepén indulhat meg a vonatközlekedés Nagymaros és Szob között.
Karácsony Gergely bejelentette, Budapestet elkerülő új vasúti teherforgalom vonal előkészítését kezdeményezik a magyar kormánynál.
A Budapest-Belgárd vasútvonal alaposan átírta a Dunaharaszti és környékbeli lakosok életét, akik minden nap kénytelenek Budapest és a lakóhelyük közlekedni. Az eddig sem egyszerű és gördülékeny utazást felülírta a fejetlenség és a remény, hogy idővel, de sikerült összeszervezni a járatokat, majd a közlekedés is jelentős javuláson megy keresztül.
Már vasútvonalakat is bombáznak az oroszok, amivel blokkolják az evakuálását, mivel a vonatok nem tudnak továbbhaladni.
A kormánytól várnak segítséget a fuvarozók, illetve a vezetést hibáztatják azért, amiért előnyben részesítik a közúti logisztikát a vasútival szemben.
Ha a bíróság jogszerűnek ítéli a mozdonyvezetők tiltakozását, azzal gyakorlatilag leállhat a személy- és teherszállítás Magyarországon.
Sztrájkot hirdettek a mozdonyvezetők, amelynek következményeként minden második távolsági vonat kieshet a menetrendből.
Cikkcakk formában szelheti ketté hazánkat a V0Az -nak nevezett, Záhony-Soprton vasútvonal nyomvonala.