Az is kiderült, hogy itthon vagy déli szomszédunknál éri-e meg jobban fenyőfát vásárolni.
Még mindig nagy sláger az üzletekben való vásárlás az ünnepek alatt Európában.
A romló gazdasági helyzet miatt esett vissza a kereslet, a drágulás mértékének volt honnan zuhannia.
A természeti katasztrófák által sújtott Pakisztán az áradások nyomán elpusztított termés miatt orosz búzával kívánja pótolni a hiányt.
Ugyanakkor a válaszadók egy része az egészséges táplálkozásról sem mondana le, míg másoknak az élelmiszerpazarlás miatt fáj a feje.
A Facebook Market Place felületét mára ellepték a tűzifát hirdetők, ám a Nébih figyelmeztetett, egyesek fiktív profillal, irreálisan alacsony áron kínálják a tűzifát.
A társaság folyamatos kiszolgálással dolgozik, külön figyelmet szentelve az igényeknek, emellett a vásárlók türelmét és együttműködését kérik.
A friss reprezentatív Black Friday kutatásból kiderült, egy átlagos magyar fogyasztó várhatóan 41 ezer forintot költ majd a fekete pénteki akciók során, ez 20%-os növekedést jelent a 2021-es, 34 ezer forintos tervekhez képest.
Augusztusban 34 százalékos volt az élelmiszerár-emelkedés hazánkban, míg az Európai Unióban átlagosan 14 százalékos drágulást mértek a tavalyi hasonló időszakhoz képest.
A boltvezetők szerint a nagykereskedők is kifogytak a termékekből.
Rengetegen éltek a lehetőséggel, és Szép-kártyával fizettek a boltokban, az elszálló infláció közepette azonban már nem lehet élni a lehetőséggel.