A használt divatcikkek európai piacának értéke meghaladja a 32 milliárd eurót, és az előrejelzések szerint 2028-ra eléri a 86 milliárd eurót.
A Tesco kedvezőbb árú saját márkás termékekre cseréli az árucikkeket Expressz üzleteiben. Mindez egy válaszlépés a növekvő megélhetési költségekre és az ehhez idomuló vásárlói magatartásra.
Újabb negyedévre meghosszabbítják az Árstop EXTRA promóciót, amely által 300 termék ára garantáltan alacsony marad.
Két év leforgása alatt 2,5 milliárd köbméterrel csökkent a gázfogyasztás Magyarországon.
Az is kiderült, hogy itthon vagy déli szomszédunknál éri-e meg jobban fenyőfát vásárolni.
Átlagosan közel 30 ezer forintot teszünk félre nyugdíjra, ami lehetne akár több is.
Egy felmérés szerint a magyar fogyasztók nehezebb helyzetben vannak, mint az előző években.
Érezhetően nőtt a magyar háztartások megtakarítása.
Egy friss kutatásból derült ki, hogy a magyarok egy ideje igyekeznek minden forintot megspórolni, még olyan társadalmi körökben is, melyekre talán nem számítottunk volna.
Az Auchan és az Aldi is elindított Dél-Európában egy-egy projektet, amelyek célja, hogy minél kevesebb étel kerüljön a szemétbe.
Egyszerű módja is van a spórolásnak, ráadásul közben mégsem kell hiányt szenvedünk bármiben is.