A Financial Times névtelen forrásokra hivatkozva arról számolt be, hogy a kínai alapítású Shein webáruház nyeresége drasztikus visszaesést mutatott az elmúlt évben, miközben az árbevétele jelentős növekedést ért el.
Fizikai pop-up üzletet nyitott a Shein a fővárosban.
A lépés a helyi piacokra gyakorolt hatásuk és a hamisított termékek értékesítésének lehetőségei miatti aggodalmakból fakad.
Nem tudni, mennyire tudják meggyőzni a hatóságokat az igazukról, de annyi biztos, hogy senki sem nézi jó szemmel az ultra fast fashion cégek gyakorlatát.
A jövőben szigorítják az ezzel kapcsolatos cégpolitikájukat, új szabályok lesznek érvényesek.
Új front nyílik a kínai online kiskereskedők harcában: a Shein az Egyesült Államokban indított pert a Temu ellen.
A legutóbbi ellenőrzés során a Shein, az AliExpress és a Temu 144 termékét vizsgálták meg.