Éjjel is működnek a mérőszerkezetek, nem kevés gyorshajtót mérnek be a rendőrök, és ez nemcsak Budapest környékén van így.
Nagyobb kerekeket, a bukósisak kötelező viselését, illetve alsó korhatár bevezetését is előírnák, ami közös érdek lenne.
Ismét téma lett a német autópályákra vonatkozó sebességkorlátozás bevezetése, ám Volker Wissing szerint annak semmi értelme.
Az óbudai rendőrök 11 óra leforgása alatt közel 300 sofőrről készítettek felvételt, akikre bírság vár a gyorshajtásuk miatt.
Rengeteg szabálysértést rögzítettek a rendőrök, akik két napon át mérték a sebességet az érintett szakaszokon.
Az Európai Parlament képviselői szerdai plenáris ülésükön megegyeztek abban, hogy szigorítani kell a jelenlegi sebességkorlátozásokon.
Közlekedésbiztonsági, környezetvédelmi és urbanisztikai okokból döntöttek a maximális sebesség csökkentése mellett.
A városi utak többségén már csak legfeljebb 30 kilométer/órával közlekedhetnek az autósok Spanyolországban.