A spanyolországi áradások okozta káosz közepette a Ryanair szerdai, Budapestre tartó járata több tucat utas poggyászát szállította el tulajdonosaik nélkül, akik a valenciai reptéren ragadtak.
Michael O'Leary a körülményekhez képest kifejezetten jól kezelte a helyzetet.
A légitársaság azonban ebben is meglátta a marketing értéket, és több bejegyzést is közzétette a Twitteren.
Az ír légitársaságot illetően ez ráadásul minden idők legjobb eredményét jelentette.
Olyan erővel csapott le a vihar, hogy az a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren is komoly fennakadásokat okozott.
A légitársaság közlése szerint ugyanis a nyaralókat nem riasztják el a pusztító erdőtüzek, sőt: első negyedéves nyereségük a négyszeresére emelkedett.
A profitszámnak valóban örülhetnek a befektetők, ám annak kevésbé, hogy a légitársaság csökkentette a 2023-ra vonatkozó utasszám-növekedési előrejelzését.
Az incidens július 3-án, a Ryanair Máltáról a London–Stansted repülőtérre tartó járatán történt, amelyben egy amerikai és egy brit férfi volt érintett.
Az új akkumulátor szereléssel együtt 160 ezer forintjába került, tehát nem kevés összegről van szó.
Egy darabig tanácstalanul ácsorgott mindenki, s közel egy óra után jutottak el ahhoz a kapuhoz, ahonnan a megfelelő gép indult.
Az AB honlapjára szerdán került fel a panasz visszautasításáról szóló döntés, amely arra hivatkozik, hogy az Alkotmánybíróságnak a panasz vizsgálatára nincs hatásköre.