Ebben az időszakban a helyfoglalási rendszer sem üzemel.
A MÁV közleménye szerint szerencsére senki sem sérült meg a balesetben.
Megvalósul a bliccelők legnagyobb rémálma, ugyanis ezentúl már hangrögzítés is történhet az ellenőrzéseknél.
Január 1-jétől tíz százalékkal nőttek az alapbérek a MÁV-Volán-csoport társaságainál, köszönhetően a korábbi hároméves bérmegállapodásnak.
Barsi Balázs, a Mozdonyvezetők Szakszervezetének elnöke figyelmeztetett, a vasúti dolgozók sztrájkra készülnek Magyarországon.
Kapitány Tibor közlekedésbiztonsági szakértő szerint közlekedői és szabályozói oldalról is lehetne mit tenni annak érdekében, hogy kevesebb vasúti átjárós balesetre kerüljön sor.
A tavalyi évben született bérmegállapodás és a minimálbér emelése lehetetlen helyzetbe sodorta a vállalatcsoportot.
Szomorú adatokról számolt be a MÁV, ugyanis egy ötéves stagnálás után sajnos megfordult az irány, és nagyon sok baleset történt a 2021-es évben.
Röviddel a tapolcai tragédia után újabb vonatbaleset történt, ezúttal Kétegyháza és Lőkösháza állomások között.
A szilveszter környéki nagyobb utasforgalomra és a menetrendváltozásokra hívja fel a figyelmet a MÁV-Volán, közvetlen a nagy esemény előtt.
Rendkívül balesetveszélyes helyzet alakult ki Sülysáp és Tápiószecső között, tragédia viszont nem történt.