Továbbra is fontos a magyar termékek eladása a hazai üzletláncok kínálatában, olcsó import ide vagy oda.
Egyre több csaló tűnik fel az interneten az ünnepeket megelőzően, ennek kapcsán hívta fel most a figyelmet a Lidl.
A Lidl is felkészült a nagy áresőre, jobbnál jobb ajánlatokat kínál a Black Friday alkalmával, amire mindenki felkapja a fejét.
Miután a kormány bejelentette, hogy ezentúl a burgonya és a tojás is árstopos lesz, a kereskedőknek mindössze egyetlen éjszakájuk volt arra, hogy felkészüljenek a helyzetre: most pedig egy újabb üzlet reagált a kormány intézkedésére.
A rágcsálnivaló vizsgálata során fény derült arra, hogy annak ellenére, hogy gluténmentesként volt feltüntetve a termék, tartalmaz glutént, így az erre érzékenyeknél allergiás reakciókat válthat ki a fogyasztása.
Ennek megállapításához az újságírók levásároltak egy olyan fogyasztói kosarat, amelynek ára tavaly októberben is pontosan ismert volt, s a számlákat összehasonlítva meglett a végeredmény is.
Az elmúlt egy évben szemmel láthatóan romlott a magyar vásárlók helyzete a németekéhez képest, amely a bevásárlások végösszege, illetve az átlagbérek változása alapján derült ki.
A vagdalt, a banán és a Pick szalámi tekintetében 141 és 2951 forint közötti különbségeket fedeztek fel, holott a német átlagkereset háromszorosa a magyarénak.
Az érintett termékeket visszahívják, az áruházláncok a vásárlást igazoló nyugta nélkül is visszatérítik azok árát.
A tortillát azért hívták vissza, mert bár a minőségmegőrzési idő majdnem az év végéig szól, kibontva és elfogyasztva már kevésbé hat frissnek a termék.
A csokinyuszi-botrány akkor pattant ki, amikor kiderült, hogy a Lidl kísértetiesen hasonló édességeket kínál vásárlóinak, melyek első ránézésre tényleg úgy néztek ki, mint a Lindt csokinyuszijai.