Egy 30 országban végzett kutatás során elég sokan mondták azt, hogy vettek már valamilyen terméket influenszer ajánlása alapján, de csak kevesen kattintottak rá egy hirdetésre a közösségi médiában.
Állítása szerint tudja, hogy amit csinált, az nem egészséges, mégsem tudott leállni.
Az Európai Parlament által 2019-ben elfogadott Omnibusz Irányelvet átültető hazai jogszabályok idén lépnek hatályba, amelyek a kereskedőkre és a közösségi médiás véleményvezérekre is vonatkoznak.
A Viya néven ismert kínai influenszerre azután szálltak rá a hatóságok, hogy kiderült, hatalmas bevétele ellenére nem fizetett adót.
Azzal keresett meg francia influenszereket egy kommunikációs ügynökség, hogy pénzt ajánljanak a Pfizert lejárató tartalmak gyártásáért.
Az @azusagakuyuki néven futó Twitter-felhasználó elhitette magáról a közösségi médiában, hogy egy fiatal, motorrajongó lány, ám miután berobbant a követőtábora, elárulta, hogy valójában egy 50 éves japán férfi – olvasható a BBC riportjában. A kamu Twitter-fiók mögött álló Zonggu az egyik japán televíziócsatorna késő esti show-jában mesélte el bizarr történetét, melyben elmondta, FaceApp-et és más […]