Az Magyar Nemzeti Bank fontos inflációs adatokkal szolgált.
Az Auchan Magyarország átfogó árcsökkentési programot vezetett be, amelynek keretében több mint ezer termék ára átlagosan 10 százalékkal mérséklődött az év első két hónapjában.
A Nemzetgazdasági Minisztérium elvárja a kiskereskedelmi láncok önkéntes árcsökkentését, és ha ez nem vezet eredményre, jöhetnek a hatósági beavatkozások.
Közel 100 termék árát csökkentette tartósan a Penny január hónaptól kezdődően.
A Procter and Gamble Hungary bejelentette számos népszerű háztartási termékének, köztük az Ariel és Lenor márkák különböző variánsainak méretcsökkentését a hazai fogyasztóvédelmi hatóságnak.
Gulyás Gergely miniszter a csütörtöki Kormányinfón jelentette be, hogy egy komplex akciótervvel készülnek az élelmiszerárak csökkentése érdekében.
Az nem derült ki, hogy mi a pontos terv.
A nagy üzletláncoknál akcióval próbálják enyhíteni a magas árakat.
Az NGM közlése szerint az élelmiszerárak kontroll alatt tartása közös érdek, ezért a kormány alacsony szinten tartja az inflációt, és ha kell, azonnal beavatkozik a magyar családok védelme érdekében.
A bojkott sokkolta a kiskereskedőket.
A Telekom pontosan levezette, mit érdemes tudni az inflációkövető díjkorrekcióról, ami április elsejétől lép érvénybe.