A Nemzetgazdasági Minisztérium és a Bankszövetség tárgyalásai után már több bank is reagált, most pedig újabb bankok jelezték: teljesítik-e a kormány elvárásait, s csökkentik-e lakossági ügyfeleik banki költségeit.
Idén az 1 millió ügyfelet jelentő nagy mérföldkövet is elérhetik, de az is kiderült, hogy a 2,5 éve alapított helyi irodában már több mint 30-an dolgoznak.
Többek között arra is fény derült, mennyi ATM-et kell telepíteniük a bankoknak.
Az esős időjárás megtette a hatását, rengeteg kárbejelentés érkezett.
Az OTP Bank ismét felhívja a figyelmet arra, hogy Csányi Sándor sem a múltban, sem jelenleg, sem a jövőben nem adott és nem ad semmilyen befektetési tanácsot és soha, semmilyen médiumnak nem nyilatkozott kriptovalutás pénzkereseti lehetőségről, a leghatározottabban elhatárolódik minden ilyen közléstől.
Hiába maradt hónapok óta először változatlan az alapkamat október végén, a bankok november elején mégis újabb kamatemelésekkel sorozták meg az ügyfeleket.
Egyértelmű üzenetet küldtek a bankszámlások arról, hogy mennyire nyitottak a digitális megoldásokra.
A megugró hitelösszegeket látva a szabályozók is léptek. 2022. november 1-től ugyanis változik az ügyfelek hitelfelvétel előtti tájékoztatását szolgáló egyik legfontosabb adat, a teljes hiteldíj mutató (THM) számítási módszertana.
Eredetileg vasárnap reggelig tervezte volna a K&H a rendszer karbantartását, azonban kicsit kitolták az időpontot.
Még magasabb fokozatba kapcsolt a bankok versenye a kamatmentesen törleszthető, 10 millió forintos babaváró hitel folyósításáért. Több nagybank is meghosszabbította az eredetileg szeptember végén lejáró akcióját, ráadásként pedig az OTP is beszállt az igénylőkért folyó harcba.
A nyugdíjas évek sem mindig felhőtlenek, emiatt is fontos gondoskodni arról, hogy egy megfelelő pénzügyi háttér álljon mögöttünk.