Kezdőlap

Friss hírek

Fontos hírek

Felkapott

Menü

Dollár
365,82 Ft
Euró
392,54 Ft
Font
457,69 Ft
Bitcoin
64,671 $

Szórták a pénzt a kínai Valentin-napon, a Halálos Iramban volt a legnépszerűbb

Továbbra is döcög a fogyasztói kereslet, de legalább a szerelmesek ünnepe a megfelelő napra esett.

Fotó: unsplash
Ázsia

Bense Róbert

Szerkesztő

Szombaton tartották a kínai Valentin-napot, melynek során mind a vendéglátóhelyek, mind pedig az ékszerboltok, valamint a mozik komoly bevételre tettek szert – csak utóbbiak esetében 15 milliárd forintnak megfelelő jüant költöttek az emberek.

Az online utazási platformok is az érdeklődés jelentős megugrásáról számoltak be, 2019-hez, tehát a koronavírus előtti utolsó évhez képest négyszeresére emelkedett a foglalások száma – írja a SCMP. Soron kívül RTL+: áremelésre készülhetünk az UEFA Bajnokok Ligája miatt

Parfüm, rúzs, Halálos Iramban

Az iiMedia Research piackutató cég közleménye szerint az általuk készített felmérés alapján minden ötödik fogyasztó szállodában vagy vendégházban kívánta tölteni a szombatot, és leginkább a kényelem, valamint a szolgáltatás minősége, mintsem az ár volt az elsődleges szempont.

A legnagyobb bevételt a Halálos Iramban 10 hozta a kínai mozikban a Maoyan jegyértékesítő alkalmazás szerint. A szinglik pedig leginkább a családdal és a barátokkal szerveztek programokat a „szeretet napján”.

Az Ebrun, egy e-kereskedelmi információs és kutatási vállalat szerint a parfümök eladása 186 százalékkal, a rúzsoké pedig 143 százalékkal nőtt az előző év azonos időszakához képest. Mindazonáltal Wang Yiming, a központi bank egyik tanácsadója szombaton egy pekingi fórumon azt nyilatkozta, hogy a kereslet hiánya továbbra is a legnagyobb probléma a kínai gazdasági fellendülésének szempontjából.