Kezdőlap

Friss hírek

Fontos hírek

Felkapott

Menü

AKTUÁLIS

AKTUÁLIS

Leállásokkal kell számolni az egyik hazai nagybanknál

Leállásokkal kell számolni az egyik hazai nagybanknál

Leállásokkal kell számolni az egyik hazai nagybanknál
Fotó: Facebook/OTP Bank

Az OTP Bank többórás rendszerkarbantartásokat és szolgáltatás-leállásokat jelentett be a 2025 január-februári időszakra, miközben bővítette telefonos ügyfélszolgálatának funkcióit.

Az OTP Bank hivatalos weboldalán közzétett tájékoztatás szerint négy időpontban várhatók részleges vagy teljes szolgáltatás-kiesések a pénzintézetnél. A leghosszabb leállás február 7-én este 21 órától másnap hajnali 01:30-ig tart majd, amely során az online számlanyitás, szerződéskötés és dokumentumkezelés nem lesz elérhető, vette észre az Origo.

A cikk a videó után folytatódik

Február 2-án éjféltől öt órán keresztül, január 19-én pedig két órán át szünetel az internetbank, mobilbank, valamint számos speciális szolgáltatás, köztük az eBIZ, Electra, SmartBróker és a Vámpénztári rendszer működése. Január 12-én este négyórás karbantartás érinti a vállalkozói online számlanyitást és a kapcsolódó azonosítási folyamatokat.

A bank eközben jelentős fejlesztést hajtott végre telefonos ügyfélszolgálati rendszerében. Az új OTP Asszisztens szolgáltatás három dedikált vonalon – Hitelinformációs, Bankkártya Helpdesk és Központi Információs – érhető el. A rendszer különlegessége, hogy természetes nyelvű kommunikációt tesz lehetővé, így az ügyfelek saját szavaikkal fogalmazhatják meg kéréseiket, majd automatikusan a megfelelő szakterülethez kerülnek továbbításra.

Az új rendszer egyik innovatív funkciója, hogy képes a különböző vonalak közötti átjárásra is, ami azt jelenti, hogy amennyiben egy ügyfél kérése más részleghez tartozik, a hívás automatikusan átirányításra kerül anélkül, hogy újra kellene tárcsázni.