Leállásokkal kell számolni az egyik hazai nagybanknál
Az OTP Bank többórás rendszerkarbantartásokat és szolgáltatás-leállásokat jelentett be a 2025 január-februári időszakra, miközben bővítette telefonos ügyfélszolgálatának funkcióit.
Az OTP Bank hivatalos weboldalán közzétett tájékoztatás szerint négy időpontban várhatók részleges vagy teljes szolgáltatás-kiesések a pénzintézetnél. A leghosszabb leállás február 7-én este 21 órától másnap hajnali 01:30-ig tart majd, amely során az online számlanyitás, szerződéskötés és dokumentumkezelés nem lesz elérhető, vette észre az Origo.
Február 2-án éjféltől öt órán keresztül, január 19-én pedig két órán át szünetel az internetbank, mobilbank, valamint számos speciális szolgáltatás, köztük az eBIZ, Electra, SmartBróker és a Vámpénztári rendszer működése. Január 12-én este négyórás karbantartás érinti a vállalkozói online számlanyitást és a kapcsolódó azonosítási folyamatokat.
A bank eközben jelentős fejlesztést hajtott végre telefonos ügyfélszolgálati rendszerében. Az új OTP Asszisztens szolgáltatás három dedikált vonalon – Hitelinformációs, Bankkártya Helpdesk és Központi Információs – érhető el. A rendszer különlegessége, hogy természetes nyelvű kommunikációt tesz lehetővé, így az ügyfelek saját szavaikkal fogalmazhatják meg kéréseiket, majd automatikusan a megfelelő szakterülethez kerülnek továbbításra.
Az új rendszer egyik innovatív funkciója, hogy képes a különböző vonalak közötti átjárásra is, ami azt jelenti, hogy amennyiben egy ügyfél kérése más részleghez tartozik, a hívás automatikusan átirányításra kerül anélkül, hogy újra kellene tárcsázni.